Kul..

Kul att snön smälter bort igen. Kul att jag är förkyld igen. Kul att mina tänder jag drog ut i december förra året som skulle komma efter ett halvår aldrig kommer. Och ännu roligare att jag har en lös tand under en av mina gluggar. Nej, det är fan inte kul. Men nu ska vi vara positiva. Ska på disco, usch vad jag hatar ordet och varför vet jag inte. Malin ska faktiskt komma, och som hon sa så var det längesen vi träffades utanför skolan. Så ska jag också leka med Sandra, Elin, Emmelie och eventuellt Angelica där. Har duschat nyss, även fast jag duschade på morgonen. Men mitt hår var så fult, och helt seriöst så såg min lugg faktiskt lite skitig ut. På skolan var det andra och sista MR-dagen. Vi redovisade artiklar från barnkonventionen och jag stod där framme och höll seriöst på att skratta ihjäl mig. När jag skrattar utan anledning kan jag inte sluta heller. Drog visst med mig Sandra också, och Emmelie och Elin som kollade på. Uschuschusch. Det var inte kul, även om det säkerligen såg ut så. Jobbade mest med mobbning sen, och så fick vi helg circus tio minuter tidigare. Hejdå, himlen är blå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0