Julkort

Det är lite julmysigt just nu. Mamma har bakat saffransbröd, jag och Anna gör julkort (jag tog dock en liten paus) och så lite julmusik på det. Jag längtar till julafton, jag brukar inte göra det. Lite tråkigt är det ju att vi inte är hela familjen längre, alla barn/tonåringar vill väl vara det. Idag då, jag följde med min syster till stan. Det var sjukt mycket folk, vi fick knappt en parkering. Vi gick bara på Tiimari och hon köpte ännu mer pysselgrejor. Köpte lite candy på Kioskpirren, svängde förbi Konsum och sen hem igen. Har suttit och gjort lite mer julkort. Näej, ska väl kolla lite på några bloggar och sen möjligtvis fortsätta arbeta. Hejochhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0