Hotel California

Tjohej. Hade ingen tid till att skriva igår. Gick till skolan för första gången den här veckan. Efter skolan umgicks jag lite med flickorna minus Sandra. Vi var hos Angelica och sysslade inte med så värst mycket. Gick hem vid fyra och fixade lite mat. Circus kvart över sjutton svängde Emma och hennes mor förbi och hämtade upp mig och vi begav oss till Scandic. Vi och några andra baik-lag + föräldrar rensade våning fyra där. Soffor, sängar- sånt som finns i ett hotellrum. Ska säljas sen och så får vi pengar till lagkassan. Det är ju inte dåligt. Idag har jag också varit på skolan, varit en trött mört för det mesta. Gick raka vägen hem efter skolan och käkade glass och såg på Gossip Girl. Har även hunnit med ett oth-avsnitt. Snart ska jag äta broccolisoppa, det är mumselimumsigt.

Uäeeehehä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0