Heart-shaped box

Hej och hallå. Ett mycket sent första inlägg idag, men det spelar inte så stor roll. Har väl inte så mycket att berätta. Discot igår var sådär, var inte helt frisk och då var det lite jobbigt. Kom hem före tolv någongång iallafall. Det var ganska kul att skratta åt alla som hade "klänningar" som man nästan såg hela arslet på. Sexigt värre, naat. Idag har varit en av de tråkigaste dagarna på tretton år, åtta månader och tio dagar. Har varit ensam hemma mest hela dagen, och är det fortfarande. Är förkyld som tusan och trött. Mamma och Anna for till syster i Boden. Jag kunde ju självklart inte följa med och smitta lille Elias. De kommer nog hem snart förresten. Har legat och ätit chips och sett på Gossip Girl, sen i soffan och glott på dålig tv. Inte orkade jag vara med väninnorna heller. Nu ska jag glo på internet istället. Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0