Gulligast i hela världen

Jag har blivit moster idag till den sötaste lille pojken i hela världen! Grattis syster och Anders :)
Tjoho. Idag har jag varit på skolan och gjort det vanliga. Fick en bild skickad på min systerson under dagen, underbart söt som sagt. Efter skolan tog jag bussen till stan och träffade mor min, sen kom Anna. Vi köpte lite presenter till bebben och sen for vi hem och åt och slog in presenter. Efter det begav vi oss till sjukhuset en sväng. Det är ju besöksförbud på själva BB, och Sofi kunde inte resa sig för hon blev snittad. Men bebben och Anders fick vi se iallafall. Har nu kommit hem för ett tag sen, har hunnit duscha också. Ska nog ta det lite lugnt i soffan ett tag innan jag går och sover. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: natalie!

grattis,! (:

2008-11-10 @ 20:37:51
Postat av: tudda.

grattis :)

2008-11-11 @ 18:46:29
URL: http://toastme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0