Godis, chips, kladdkaka...

Usch, just idag var det läskigt att vara hemma själv.
Har varit en trevlig kväll med Emmelie, Elin, Sandra och Natalie. Jag hade hyrt en skräckfilm, men det blev inte att se på den. Vi satt vid köksbordet och surrade och proppade i oss godis, chips, kladdkaka, chokladbollar, milkshake och läsk för det mesta. Och herregud vad tjockt det där lät. Men det var precis vad det var också. Vi klädde ut oss lite också och plingade på hos någon. Men vi vågade inte stå kvar och säga bus eller godis så vi sprang iväg. Hahaha. Nu är jag förövrigt mätt som en plätt. Och så skulle gulle Mikaela komma och göra mörkrädda mig sällskap till mamma kommer hem från Kulturens hus. Vågar inte gå och sova innan mamma kommer, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0