Fräckt.

Har ätit en ganska tidig middag idag måste jag säga. Hade utvecklingssamtal idag. Blev inte jätteledsen av att missa hälsan och sluta en halvtimme tidigare. For och handlade en sväng med mamma då. Sen köpte vi pizza, som jag som sagt har ätit. Vad less jag blir på att aldrig ha något vettigt att skriva. Men jag kan inte låta bli. Ish, jag är nog bloggnörd. På riktigt.

Ikväll tror jag inte att det sker så mycket. Blir ju ganska lång afton när man äter tidigt. Gud vad jag var inne på det nu då. Att jag åt tidigt. Ska nog spela spel med Anna och mamma lite. Det händer ju inte alltför ofta. Imorgon är det inte helt oväntat skola igen. Längtar redan till fredag!

AAh. Förresten. Det var ett sär på Willys. Alltså inte en som var sjuk (vad jag vet). Utan ett puckoo. Mamma blinkade och skulle svänga in på en parkeringsplats. Så kommer en jävel och snor platsen. Var bara tvungen att nämna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0