Detail

Tjolahopptjolahej. Blev en sväng till gården igårkväll. Var som ett tag sen tycker jag. Såg Bonde söker fru där och åt Elin och Emmelies kladdkaka. Gick och la mig vid tio och läste en boka. Idag steg jag upp 07.07. Gjorde sånt som man gör på morgonen. Det vill säga åt frukost, klädde på mig, borstade tänderna och sminkade mig. Började dagen med svenska och jag skrev klart min uppsats "Ett livsöde". Nu väntar bara renskrivning på datoren. Men jag tycker inte att jag skrev den på ett bra sätt, uääe.  Sen hade vi idrott och vikarie där. Eftersom att vi fortfarande har valvecka så spelade vi basket igen. Det var sjukligt varmt måste jag få tala om. Idag var jag klar helt fort efter idrotten. Jag brukar vara bland dom sista men jag har börjat rappa på. Jag var klar 10.07 och lektionen efteråt började 10.25. Tummen upp! Matte var det där. Fick tillbaka testprovet och om vi hade fått betyg hade det varit mvg. Så det var väl bra. Åt lunch sen och sen var det spanska. Vi höll på med schemagrejs, korsord och översättning av meningar. En timmes hål, jag var rastlös som en ko, och så avslutade vi med engelska. Fortsatte på en berättelse, den är klar snart. Måste göra hemma för den ska vara klar på tisdag. Och vi har engelska först på tisdag. När vi slutade gick jag raka vägen hem och fortsatte plugga. So, spanska, matte och engelskan. Blev klar med allt utom engelskan. Lite kvar på den som sagt. Har ätit middag och sen satte jag mig här. Ska nog se lite på EMAMTV ikväll. Ha det nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0