Aerosmith

Tog en skön promenad där efter att jag skrivit. Gick i min ensamhet i femtio minuter och lyssnade på musik. Det var kallt om benen men inget annat. Varför blir alltid de kalla? Det var även en gnutta irriterande att handsfree-"pluppen" bara for ut hela tiden. När jag kom hem så spelade jag guitarhero med systeryster. Mamma/hon (vet inte riktigt) köpte Aerosmith igår, endast 299 på Ica Maxi. Så nu har vi två gitarrer också, det är ju lite roligare det. Har även hunnit med att se ett avsnitt av oth, men inte gjort matte - det viktigaste. Jag tycker det är så jävla tråkigt att jag får kruuuuupp. Men det måste göras, så jag ska nog göra bort det nu och sen se på bönderna. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0