Farbror Vind

Hejhej! Det fina vädret verkar inte försvinna. Var tänkt att jag, mina systrar och mamma skulle ta turbåt ut till Klubbviken idag. Trots att vi var där mer än en halvtimme innan den avgick så kom vi inte med. Fullt. Då tog vi vårt pick och pack och brummade till Tjuvholmssundet istället. Vi hade planer på att grilla hamburgare och äta middag på stranden. Då kom Farbror Vind och förstörde våra planer. Så vi åkte hem, och ska grilla hamburgare på balkongen istället.

På tal om bananer så har jag soleksem. Och på tal om två bananer så åker vi till Umeå på torsdag. Jag kommer knappt kunna spela. Men umgås med laget är ju alltid toppen! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0