Thirtythree.

Verkar börja de allra flesta inlägg med "Kom nyss hem från..". Tänkte göra det nu också men så kom jag på att jag inte skulle det. Har varit hos en faster ikväll med Anna och pappa. De var åtta av pappas syskon där (inräknat med far min). De är några stycken, jag har ju som trettiotre kusiner också, heuheu. Åt julmat först, tycker inte om julmat. Förstår mig helst seriöst inte på folk som älskar det. Såg lite på idol, men inte allt. Jag och Anna är kattallergiker så vi åkte hem tidigare. Det kliade och vi nyste en massa. Ska se vem som tar hem vinsten i Idol för den här gången snart. Tror Kevin som de allra flesta. Tycker lite synd om Alice måste jag säga. Jag och Anna ska ha en egen liten "luciavaka", men jag kommer väl somna som vanligt. Ni hör nog inget mer från mig idag iallafall. Så godnattgodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0