The winner takes it all.

Kom hem från stan för en litenliten stund sen. Tredje dagen i rad jag var där nu och det var sjukt jobbigt. Har för tillfället världens huvudvärk och är hungrig som en varg, har bara ätit några makaroner och en banan idag. Köpte mig en klänning till jul och nyår nu iallafall. Kan nog även använda den till vardags om jag vill det. Ska ha röda strumpbyxor på jul och kanske glitter eller paljettleggings till nyår. Skolan orkar jag nog knappt berätta om, det är ju inte så intressant heller så det spelar ju inte så stor roll. Kan meddela att det var sjukt jobbigt för jag hade huvudvärk och under tiden så hade vi noläxförhör (som faktiskt var rätt lätt) och mattediagnos. Helgen är efterlängtad!

För att vinna måste man våga satsta, även om man riskerar en förlust.

Kommentarer
Postat av: julia =)

visa klänningen? (:

2008-12-06 @ 09:37:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0