Purple.

Tjoho! Efter skolan blev det ett rännande på stan igen. Letade en klänning, hittade en lila på H&M som jag la undan. Jag hatar kläder när man måste ha dem. Då får jag beslutsångest och all annan möjlig ångest också. På skolan hade vi engelska, idrott, matte, hål, spanska, hål och slutligen svenska. På det sista hålet var det sköj. Vi fick den efterlängtade skolkatalogen ska jag inte glömma att berätta. Som tur var så var bilderna svart-vita i våran, vilket de inte var på gymnasiet. Men jag är ful som en gammal hatt på bilden. Måste plugga no snart, kemiska föreningar och allt vad det är. Hurra, toppen och jippi...

Om om om. Om inte om fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0