Knäck.

Det blev en relativt kort tripp till Sunderbyn. Kom dit vid halv tolv, åkte därifrån med en buss som gick 12.51. Avan vann förresten, om någon var intresserad. När vi kom till stan var det mer än en halvtimme kvar till bussen hem skulle gå så jag och Emma vinkade adjö till Angelica och gick på biblioteket. Hittade inga Katarina von Bredow böcker, morr. Emma lånade en talbok, så då skulle vi låtsas att hon var blind, haha. Och sen jag kom hem har jag inte sysslat med så mycket. Sett någon film som inte var så bra på fyran och hör och häpna: vi har kokat knäck idag! Hur många gånger jag har sagt att det ska ske vet jag inte, men många är det. Och mamma har gjort i ordning julskinkan idag också, annars brukar hon göra det dagen före men nu ska vi ju som sagt till pappa imorgon. Kvällen ska nog tillbringas med några kära vänner. Tror inte det blir så länge dock. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0