Jävlajävlajävla.



Ikväll har Mikaela tittat förbi. Vi sjöng lite SingStar, åt kakor, spelade spel och såg på tv. Lugn och skön kväll har det varit. Ändå känner jag mig stressad, och har som en "klump" i bröstet. Är lite förvirrad och ja, stressad över nyår. Vi ska väl vara "de vanliga" flickorna. Pratade om att vara hos mig i Antnäs eller hos Angelica. Men till Antnäs kan några inte ta sig och jag får ju allergi"anfall" hos Angelica på grund av katt. Typ, kliigt i näsa, hals och så, och nyser. För det första så är det väl inte bra att utsätta sig för det för mycket. Har nämligen gjort det på senare tid, varit både hos Mikaela och Angelica och sen har jag börjat reagera mer på det. För det andra så är det ju inte superkul att sitta och klia på sig och nysa hela nyårsafton. Nej, det här är inget tyck-synd-om-mig-inlägg eller så, jag behövde bara skriva av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0