Finaaaaaal!

Kom hem från skolan för en liten stund sen. Hade vanliga lektioner fram till halv tolv sen begav vi oss till omklädningsrummet. Där tuperade vi hår, målade fräknar och sot i ansiktet och sprayade håret grönt/vitt. Riktig shnygga blev vi. Sen hade vi våran första match i innebandyturneringen klockan 12.10. Vi tjejor i klassen vann alla utom en där vi spelade lika. Var rätt härligt ändå, haha. Killarna förlorade typ två matcher eller något men vi lyckades ändå ta oss till finalen som är nästa fredag (sista skoldagen, weho!) Nu låter jag som att jag tar det här helt seriöst men det är ju roligare att vinna än att förlora, eller hur? Ska inte syssla med mycket alls resten av denna dag. Har prov i spanska på torsdag, så om jag orkar kanske jag pluggar lite till det. Annars hinner jag förhoppningsvis på onsdag. Jag har rätt tur, har lätt att lära mig saker (som kanske inte stannar i skallen så värst länge heller..) Nu får jag se vad jag ska göra, kanske ser gossip girl eller oth. Hejdå iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0