Färdigköpt!

Dan före dan före dopparedan och jag är klar med alla julklappar. Känns mycket bra måste jag meddela. En sak som är mindre bra är att Anna hittade kvittot till klänningen på Cubus. Om det hade varit för någon vecka sen hade det varit bra. Jag hittade nämligen en annan klänning på Gina Tricot som nu är slut. Men jag får se om jag orkar ta en tripp till stan imorgon och se om det finns någon annan. Den jag har köpt är som fin, men känns lite för vardaglig på något sätt.

För tillfället befinner jag mig i Antnäs. Vi for och handlade när pappa hämtade oss och sen tryckte vi i oss mat på Max. Pappa gav först förslaget om Kinamat men sen orkade han inte fara in till stan, hehe. Denna kväll ska jag inte syssla med mycket, ska nog inte sitta framför skärmen mycket mer iallafall. Hejsvejs.













Kommentarer
Postat av: EmmaPemma

Söt du är, God Jul! :) <3

2008-12-23 @ 13:45:26
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/
Postat av: ehrelle

Just nu sitter jag hos pappsen, alla sover, jag har en liten kisse vid namn Fritz bredvid mig som hänger efter mig överallt. Jag tror han är kär i mig ^ Haha.

Söt är du, pussgummsen, kul att träffa dig idag. Men snart ska jag vara med dig, punktslut! :D

2008-12-30 @ 00:27:50
URL: http://ehrelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0