etthundrasjuttiofyra

Var rätt chill på skolan idag måste jag säga. På no:n svarade jag bara klart på de fyra frågorna jag hade kvar och sen visade Huimin några grejor. Såg film hela so:n, Tidernas begynnelse eller något hette den. Handlar om bibeln, Abraham och det. Den är 174 minuter lång så vi ska väl fortsätta se den på fredag och måndag kanske. Jag antar det. Sen hade vi hål ett tag och så hade vi slöjd i endast 45 minuter. Marianne skulle på någon kurs. På svenskan började jag på frågorna till Blåögd. Läste ut den för längesen men har inte orkat göra den. Ska helst vara inne i veckan också, toppen sa knoppen. Efter skolan gick jag hem och hämtade lite pengar och så begav jag och Sandra oss till stan. Jag köpte en julklapp till mormor och sen for jag hem. Fick sjukt ont i magen, så jag var på stan i circus 20 minuter. Att jag åkte gratis buss på biljetten hem var ju iallafall rätt bra. Måste plugga lite på spanskan sen, och kanske skriva lite på Blåögd-frågorna. Vi ses (kanske) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0