En klapp.

Idag snöade det i princip hela skoldagen. Jippi, tänkte man väl lite eftersom att det gärna får vara massvis med snö till jul. Helst bara vid juletider också. På skolan hade vi 4 lektioner, no, so, slöjd och svenska. På slöjden upptäckte jag att de inte hade några silvriga dragkedjor, utan bara svarta. Och eftersom att jag vill ha en i silver på min kjol så ska jag köpa det någon vacker dag. Efter skolan begav jag mig till stan med Sandra. Vi började med att gå på T.A en sväng. Sen gick vi runt i några timmar. La undan en spetsklänning, men börjar fundera på om jag kanske ska ha en svart spetstop (ja, jag gillar spets!), en röd kjol och svarta strumpbyxor istället. Fast jag har inte hittat någon röd kjol men det borde finnas någonstans tycker man ju. Gick en liten stund med syster också innan vi for hem. Fick endast köpt en julklapp och jag var på stan från strax efter två till kanske kvart i sex. Inte precis vad jag hoppats på. En sak jag inte heller hoppades på var att det skulle bli plusgrader och börja regna denna onsdag tredje december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0