Christmaspresents

Äntligen hemma. Efter den första, trötta skoldagen den här veckan begav jag mig till storheden med Anna och mamma. Fusk-Anna var ledig idag för att de hade öppet hus på hennes skola i lördags. Efter storheden for vi till stan en sväng, köpte en julklapp till Sofi och Anders. Har köpt till dem och till mamma nu. Anna, pappa, mormor, Elias och Sandra kvar och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa! Tips tack (och gärna inte så dyra sådana). På skolan idag hände det nog inget speciellt. Blev bara lite mobbad av vissa personer, en flicka höll fast mig och två andra kittlade mig, haha. Och jag som inte hade gjort något på dem! (A) Snart ska jag äta middag, efterlängtat ungefär. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0