Yesterdaay

Hej på dig.

Ah, det var som inte bara jag, Anna och pappa som var och åt igår. Utan en del av släkten också. Två av mina kusiner skulle spela och sjunga på stället vi åt på. Eftersom att jag skulle till Emma fick Anna äran att skjutsa hem mig före tio någongång. När jag kom till henne satt vi först vid datoren och sen gick vi ut och mötte Angelica. Gode kallt var det ute. Hade strumpbyxor på mig..

När vi kom in igen satt vi och surrade sen bäddade vi och gick och la oss surrade där istället. Vi sov alla tre på en madrass, fötterna fick vara utanför. Somnade vid halv två, jag vaknade vid halv nio idag. Kan inte sova länge när jag sover borta. Vid elva klev vi upp och åt frukost, sen hämtade Anna mig. Nu ska jag äta lite. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0