The winner takes it all

Hallåja. Nu ska jag berätta en sak. Jag har varit i min syster stuga hela helgen, fram till idag. Har därför inte bloggat mycket. Men litegrann. Där har det iallafall varit pissväder, och vi har målat utedasset. Solen kom ungefär när vi åkte, så det var ju lite synd. Så är det. När vi kom hem släppte Anna av mig vid BV och jag kollade på halvleken som var kvar av våran match. Vann med 9-0 gjorde vi, så det var ju super. Stannade kvar med Mikaela och Madde, som var och kollade på matchen, och Sandra. När jag kom hem åt jag varma mackor och så såg jag en film på trean. Hade visst sett den förut. Snart ska jag väl duscha, och sen sova. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0