Skolstart imorgon..

Igårkväll for jag till Angelica före åtta någongång. Där var även Sanna, Nathalie, Jenny och Emma. Elin och Emmelie dök också upp. Sen bestämde vi oss för att gå till bv, och då hakade även Sandra på. Vi gick och kollade på det så kallade discot på gården. Var som inte mycket folk där inte. Gick hem vid halv elva. Såg på någon film och sen gick jag och sussade.

Ställde klockan på halv nio idag så att jag ska kunna somna ikväll. Skolan börjar ju imorgon. Men jag tror att jag råkade stänga av klockan, så jag somnade om till halv tio istället. Har inte gjort något vettigt idag. Sett på två filmer. En norsk som hette Första Kärleken eller något, och sen Misa Mi, haha. För övrigt så har jag fortfarande pyjamas på mig. Illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0