Björnen sover

Nyss hemkommen från stan. Det blev inte att fara in så tidigt ändå. Först skulle vi cykla, men då regnade det as hell. Då tänkte vi ta bussen, och den missade vi. Så då fick vi en regnig och blåsig prommis över Bergnäsbron. Vi var iallafall smarta och hade paraply. När vi kom till stan började Becky få migrän, så hon gick och åt. Men det blev inte bättre. Så hon for hem. En liten fågel hade viskade i mitt öra att Angelica var på stan. Så då träffade jag henne och Emma. Angelica klippte sig, och då hakade även Elin och Emmelie på. Sen gick vi på "Björnen sover" och fikade. Jag drack varm choklad, det var så himla kallt ute. Och ja. Sen sprang vi runt lite. Och som sagt, nyss kom jag hem. Snart kommer väl mor min från jobbet också, lät som hennes fotsteg i trappan. Och det var det också, haha x) Nu ska jag sluta skriva ointressanta saker. Herråå!

Kommentarer
Postat av: Josse

Var ligger det där björnen sover? :)

2008-08-19 @ 20:14:12
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0